7 Haziran 2009 Pazar

Bu aralar ne dinliyorum? #2

Bu aralar ne dinliyorum serisinin ikincisine hoş geldiniz. Uzun bir aradan sonra son dönemde yine belli şarkılara çok dadandığımı görünce serinin ikinci halkasının zamanının gediğini anladım.

- Queens of the Stone Age'den 2 şarkı : Another Love Song ve No One Knows
- Julian Casablancas : Little Girl
- David Bowie : Starman
- The Killers : Ruby don't take your love to town
- Fleet Foxes : White Winter Hymnal
- Jarvis Cocker : Angela
- Leonard Cohen : I'm your man (bu yaz Açıkhava'da konseri var, meraklıları kaçırmasın, ben geçen sene Atina'da gördüğüm için ve Çiler'in de Meriç bahanesi olduğundan gitmiyoruz)
- William Shatner : Common People

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu aralar ne dinliyorum #3

İbrahim Tatlıses: Evlerinin önü boyalı direk, fosforlu cevriye
Orhan Gencebay: Bir teselli ver
Arif Sağ: Bülbül havalanmış
Sabahat Akkiraz: Bahçada güller açmış, gidek havuz başına
Yavuz Top: Yar demedin

Gülhane açık hava konserlerini kaçırmayın diyorum :)