27 Nisan 2009 Pazartesi

Konser haberleri

2009 yılı konserler açısından hareketli geçecek gözüküyor. Daha 4. ayı geride bırakırken İstanbul'da koser verecekleri açıklanan isimler arasında Deep Purple, Santana, Depeche Mode, Placebo, Fatboy Slim'in yanı sıra, geçen sene verdiği aradan sonra hiç de fena bir line-up oluşturmayan Rock'n Coke festivali dahilinde de Kaiser Chiefs, Linkin Park, Jane's Addiction, Juliette Lewis, Nine Inch Nails ve Prodigy gibi her biri kendi janrlarında ün yapmış ama ne yazık ki hiçbirisi headliner olarak nitelendirilemeyecek isimler var.

Ne yazık ki, Deep Purple ve Rock'n Coke'un gerçekleşeceği günlerde ben başka bir fenomenin konseri için Roma'da olmayı planlıyorum (Mert ile çocukluk hayalimizi gerçekleştireceğiz), Bruce Springsteen yani Patron Avrupa'ya üstüste bu kadar gelmişken artık kaçırmak çok ayıp olacaktı. Yukarıda saydığım isimler arasında kaçırmayıp gideceğim iki organizasyonu bu şekilde kaçırınca diğer isimlere daha bir alıcı gözle baktım ama beni çok da heyecanlandıran bir isim göremedim. Depeche Mode'u çok sevmem, Placebo'yu en iyi zamanlarında görmüştüm, Santana'yı ise ne kadar beğensem de gelse de gitse dediğim bir kişi değildi.

Bugün Radyo Eksen'i dinlerken Leonard Cohen'in 5-6 Ağustos tarihlerinde Açıkhava Tiyatrosu'nda konser vereceğini ve ayrıca Foo Fighters'ın da turne kapsamında İstanbul'a uğrayabileceğini duydum. Bu iki isim birdenbire günümü şenlendirdi diyebilirim, aynı zamanda daha önümüdeki günlerde bir çok yeni ismin hala açıklanabileceği konusunda umutlarımı da artırdı, bence birkaç flaş ismi görebiliriz bu yıl içerisinde İstanbul'da. Neden bir Radiohead olmasın örneğin :)

6 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Deep Purple, Rockn Coke ve Placebo olarak yaz programımı ve bütçemi ayarladım. Öyle görünüyor ki hiçbirinde beraber olamayacağız :(

MORTAC dedi ki...

Belki Placebo'yu son anda dusunebilirim... bir konser yapalim bari beraber :)

Tolga Şener dedi ki...

Juliette Lewis'de en ön saflarda yer almak isterim...

MORTAC dedi ki...

evet ben de cok begenirim juliette lewis'in performansini, onde olmayi cok isterdim :)) el ustunde tasirdim valla...

Tolga Şener dedi ki...

bizim olduğumuz bölümde takılır kalır ama :)

Murat YILMAZ dedi ki...

Seni Placebo listesine yazdım, 2009'da beraber bir konserimiz olsun :)